Technical Customer Service talent [Belgium]


 

Introductie

Wil jij werken voor een leider in de Belgische telecom? Wil jij kunnen zeggen: “Ons bedrijf telt meer dan 3,3 miljoen residentiële- en B2B-klanten en wij zijn actief in mobiele, vaste, internet- en tv-oplossingen”? Ben jij geboren om klanten te helpen en heb je een grote liefde, en eventueel kennis, maar vooral liefde (!) voor Technische zaken? Wie weet kan jij binnenkort dan “wij” zeggen, wanneer je met passie spreekt over je werkgever. Momenteel staan er nog twee posities open, 1 in mobiele technologie en de andere in kabeltechnologie. Wees er dus snel bij, want het kan snel gaan 

Functie-informatie

$ads={1}

Hoe ziet een dag in het leven van een Technical Customer Service talent er nu uit?

  • Je beantwoordt inkomende oproepen en mails in samenwerking met de eerste, tweede en derde lijn (intern en/of extern). Het gaat hier voornamelijk om particuliere klanten die vragen hebben over technische problemen bij mobiele- of kabeldiensten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het analyseren, oplossen en opvolgen van e-mails en tickets in samenwerking met andere teams.
  • Je detecteert incidenten die een impact kunnen hebben op klanten en je handelt hier proactief naar toe.
  • Je houdt de klanten up-to-date over de status van hun probleem.

Je uurrooster ziet er als volgt uit:

  • 8u00 tot 16u30 of 9u30 tot 18u00
  • Eén om de 3 zaterdagen van 9u00 tot 15u00.

Functie-eisen

Wie ben jij?

  • Het analyseren van technische problemen en het vinden van oplossingen voor klanten geeft je energie.
  • De woorden “TV, Telefonie, Internet, Datadiensten, etc.” klinken je niet vreemd in de oren. Indien wel, ben je er als de donder bij om hierover te leren.
  • Flexibiliteit en het werken in een snel veranderende omgeving schrikken je niet af.
  • De klant is steeds koning bij al jouw acties.
  • Communicatie in 1 van de landstalen is perfect, in de andere kan je je plan trekken.
  • “Samen sterk!” is je dagelijkse motto.

Aanbod

Maar wat brengt het jou nu op?

  • Een werkgever die echt om je geeft!
  • Meteen een vast contract!
  • Een dynamische werkomgeving!
  • Vele opleidingsmogelijkheden!
  • De kans om je talenten te ontplooien!

Is dit nog net niet genoeg? Geen zorgen want je krijgt er ook nog eens een eerlijk salarispakket met tal van extralegale voordelen bovenop!

Interesse? Laat mij dan snel iets weten! Mailen mag je naar deborah.notermans@springprofessional.be. Bel je liever? Ik ook! Give me a call: 02/435.60.29. En onthou dat niemand perfect is! Voldoe je niet aan alle vereisten (behalve de talen), maar heb je wel een grote dosis aan motivatie? Solliciteer dan toch! Wie weet word jij dan toch de nieuwe Technical Customer Service talent.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال